mandag den 26. december 2011

Mindre feber, året der er gået og en masse tanker


Det meste af min tid går med Nikoline. Det er svært at finde overskud til andet når den står på lidt søvn og en feber syg pige. Heldigvis virker Nikoline til at være rask her til aften. Vi har fået vores lille frække pige tilbage og det er dejligt.
Jeg tænker meget på alt det der skal ske i det nye år. Jeg skal tilbage på skolebænken og gøre mit studie færdig. Jeg glæder mig til at blive færdig som ergoterapeut, men er også meget spændt på at komme tilbage på studiet. Må indrømme jeg har mange sommerfugle i maven.
Den 2. januar skal Nikoline i vuggestue igen og så skal hun for alvor køres ind. Det er jeg også meget spændt på, for så er barslen for alvor slut og hverdagen skal til at fungere på en ny måde.

Jeg husker så tydeligt den dag Nikoline kom til verden, det er den lykkeligste dag i mit liv. Den følelse og det minde vil jeg tage med ud i den virkelige verden, og glæder mig over at skulle hjem til Nikoline hver dag.

Glædelig 2. juledag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar